Napęd jachtu
Dzięki uniwersalności jachtu Laguna 700 Cruiser napęd jachtu może być realizowany na 3 sposoby, sterowanie i rozruch zawsze odbywa się ze stanowiska sternika.
1. Silnik przyczepny zamontowany w studni
Silnik o mocy 8-15 KM jest zamontowany w studni w taki sposób by całkowicie mieścił się pod dnem kokpitu, a spaliny i układ chłodzenia są wyprowadzone na zewnątrz. W tym rozwiązaniu sterowanie może odbywać się także za pomocą samego silnika (bez steru).
2. Silnik przyczepny zamontowany na pawęży
Silnik o mocy 8-30 KM jest zamontowany na pawęży jachtu, służy do sterowania jednostką i jest możliwość jego podnoszenia (np. w celu oczyszczenia z glonów), co jest bardzo przydatnym rozwiązaniem na zanieczyszczonych rzekach.
3. Silnik stacjonarny Nanni Diesel
Silnik o mocy 14-30 KM jest zamontowany wewnątrz jachtu. Jacht wyposażony jest wtedy w ster głębinowy a sam silnik pozwala na uzyskanie np. ciepłej wody.